۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

نوشته - ۲


نوشته - ۲
..
یک دوست وبلاگی نوشته بود:
قلب من میگه شما از دست من عصبانی هستین...
-------- ---------
نوشتمش ،
شاعر می فرماید: در دل دوست به هر حیله رهی باید کرد
طاعت از دست نیاید گُنهی باید کرد.
خوشحال هستم از اینکه در دل ِ شما جائی پیدا کرده ام.
مدتی طولانی هست که با وبلاگ هایمان باهم آشنا شده ایم .
انتظار دارم گاهی بتوانم منظور خودم را به گویم ،
اگر چه مخالف منظور شما باشد.
مخالفت با نظر شما ، عزیز ، مخالفت با خودتان نیست .
از خواندن نوشته هاتان خوشم می آید ، دلیلی هم ندارد که همه یه
نوشته هایتان مورد پسند من باشد ، چه بسا بسیاری دیگر ، آن نوشته
را پسندیده باشند.
به راهتان به کارتان ادامه بدهید و بنویسید ، حتی اگر
خیلی ها خوششان نیاید.
خودتان از آنچه که نوشته اید که خوشتان می آید ، همین بس است.
همه آزادند که نوشته تان را باز هم بخوانند یا دیگر نخوانند.
ولی من بازهم نوشته هایتان را می خوانم .
موفق باشید
..
سوز
۱۹ امرداد ۱۳۸۸ - 10.08.2009

۱ نظر:

عروسک سنگ صبور گفت...

به نظر من هم قدرت اراده و نظر هر کس راز موفقیتشه و بقه همه بهانه است